O mnie

Moje zdjęcie
Ja jestem normalna, to wy jesteście gigantyczni :) www.donnaperfetta.fbl.pl

czwartek, 26 lipca 2012

Mała zmiana planów ;)


Miałam się wczoraj spotkać z Izą, ale w końcu pojechałam do Nieborowa.
Do cioci na noc. Taaak.
Było by lepiej gdyby nie komary nad łóżkiem i ten stary zegar.
Jak nie komar, to zegar.
Co pół godziny się odzywał.
No ale dobra.
Nie wiem jakim cudem, ale naprawdę się wyspałam ;o.
W sumie planowałam iść do parku rano, ale zabrakło czasu.
Bo umówiłam się na 11 z Kasią.
Ale o tym zaraz.
Co do tej mojej rodzinki w Nieborowie.
Jeeju jak ja uwielbiam ich psa.
*-*




No więc spotkałam się z Kasią.
Poplotkowałyśmy trochę i poszłyśmy z Olą i Julką na zdjęcia.
Aż się boję zobaczyć na nich siebie ;o
Ale tam, może z jedno się wybierze.
Jeszcze ich nie mam ;(
Ale mam nadzieję, że jutro już będą.
Najlepsze chyba wyszły w wodzie.
No ale jednak w moim przypadku conversy okazały się ważniejsze xb.
Jedyne zdjęcie jakie na tą chwilę posiadam i które uwielbiam:



1 komentarz: