O mnie

Moje zdjęcie
Ja jestem normalna, to wy jesteście gigantyczni :) www.donnaperfetta.fbl.pl

piątek, 31 sierpnia 2012

Miasto.

Byłam wczoraj w mieście.
Widziałam taką genialną bluzkę.
Niestety 70zł.
Zbieram sobie kasę na przyszłe wakacje.
Ale chyba nie wytrzymam bez tej bluzki ;/.
Ja i oszczędności-hahahah.
................
A dzisiaj także byłam w mieście,
 ale to już w zupełnie innym celu.
Wypad myślę, że jak najbardziej udany.
Wybacz mi moją nieśmiałość ;p
Ale taka już jestem i niestety nic z tym
nie mogę zrobić.
..................
Jutro nareszcie sobota.
Moja Olinn wraca <3!
Przez te 2 tygodnie bez Ciebie tyle się wydarzyło.
Niby tylko 2 tygodnie, a czuję jakbym nie widziała Cię wieeki!
A co tam telefon.
Przez telefon można tylko zbankrutować.
Nic się nie da na spokojnie pogadać.
Także czekam na Ciebie z utęsknieniem ;*
Wracaj fast!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz