O mnie

Moje zdjęcie
Ja jestem normalna, to wy jesteście gigantyczni :) www.donnaperfetta.fbl.pl

niedziela, 5 sierpnia 2012

Dzień 1

Z górki na pazurki prosto na Mazurki.

Podróż była w miarę spoko.
Skoro wyjeżdża się po 4 rano,
nie ma słońca, więc jest taki przyjemny chłodek.
Widoki.. hmm najróżniejsze.
Od: pól kukurydzy przez łąki, pastwiska, lasy, 
budynki, i proste drogi, aż do: prawie pionowych dróg, 
no i oczywiście wielu rozległych jezior.
Nie mam niestety żadnych zdjęć z podróży.
Miałam zrobić zdjęcie takiej fajnej drodze ale później o tym zapomniałam.
Ale za rok też się tam wybieram więc spoko.
Po rozpakowaniu się zjedliśmy śniadanko
i poszliśmy nad jezioro.


Na zdjęciu powyżej jest zejście do jeziora obok domku.
A reszta zdjęć to już z innego jeziora.
























Lody w taki upał muuszą być ! ;D
...

Tak się tylko przeszliśmy zobaczyć najbliższą okolicę.
Po zdrzemnięciu się, popołudniu dopiero wyszliśmy na miasto.
Ale z miasta to już inny post będzie.
A co do wynajmowanego domku?
Nie ma to jak domek niedaleko usług pogrzebowych ;o
Za każdym razem kiedy się szło gdziekolwiek to tak zalatywałooo.
No ale do przeżycia.
Bardzo mili ludzie no i oczywiście ich pies.
Alfa <3 !
Ale jej zdjęcie dodam jutro bo dzisiaj już nie dam rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz