O mnie

Moje zdjęcie
Ja jestem normalna, to wy jesteście gigantyczni :) www.donnaperfetta.fbl.pl

piątek, 21 września 2012

Kataar ;(

Lubię jesień ale czasem ta pogoda mnie załamuje. kilka dni temu rano było dość ciepło. Wychodząc ze szkoły leje, wieje, zimno. Gdzie się podziała ta piękna złota jesień? Co prawda dopiero początek, więc mam nadzieję, że będzie ładnych chociaż kilka dni.
Niestety przez to, że zapowiadał się ładny dzień, szłam w deszcz bez kurtki i bez parasolki. 
A że już rano obudziłam się z bólem gardła i katarem, nie zdziwiłabym się jakbym się rozchorowała.
Czuję już chorobę w powietrzu ;(  A jeszcze ten ciągły brak internetuu :( A jakby tego było mało, nie chcą mi się dodawać zdjęcia z tabletu ;( Ale już dawno nie dodawałam, więc dodaję bez zdjęć. Postaram się dodać jakieś zdjęcia, ale musze nad tym dłużej posiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz